Açılış Saatleri
  • Pazartesi :Kapalı
  • Salı :Kapalı
  • Çarşamba :Kapalı
  • Perşembe :Kapalı
  • Cuma :Kapalı
  • Cumartesi :Kapalı
  • Sunday :Kapalı

Program Hakkında

     Ülkemizde ve Dünyada hızla gelişen Çağrı Merkezi sektöründe çalışabilecek kalifiye elemana ihtiyaç gün geçtikçe artış göstermektedir. Özellikle iş dünyasının gereksinimlerini karşılayabilecek; iletişim becerisi yüksek, ikna kabiliyeti güçlü ve diksiyonu düzgün nitelikli elemanlara gereksinim duyulmaktadır.

    “Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı” öğrencileri; kişilerarası iletişim, çağrı merkezi hizmetleri yönetimi konularında temel bilgilere sahip olmanın yanı sıra Büro Yönetimi ve Sekreterlik konularına yönelik dersleri de alma ayrıcalığına sahip olacaklardır. Klavye kullanımı, bilgisayar destekli büro programları, mesleki yazışmalar ve temel hukuk bilgileri gibi dersleri alacak olan mezunlar, bu alanda faaliyet gösteren kurum ve kuruluşlardaki iş gücü gereksinimini karşılamaya yönelik eğitim alacaklardır.

    Şehrimizde ilk kez İzmir Ekonomi Üniversitesinde açılacak olan “Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı” eğitimi alacak öğrenciler üniversitemizin kaliteli eğitim anlayışına uygun olarak sektöre en yakın halde düzenlenen “Çağrı Merkezi Laboratuvarı” ile derslerde öğrendiklerini uygulama imkânı bulacaklardır.

    Mezunlarımız, dikey geçiş sınavında başarılı olmalı durumunda, Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, İletişim, İletişim Sanatları, İşletme, Reklamcılık ve Halkla İlişkiler, Yeni Medya, Yönetim ve Bilişim Sistemleri, Lojistik Yönetimi gibi 4 yıllık eğitim veren bölümlere kayıt yaptırma hakkına sahip olacaklardır.

İzmir Ekonomi Üniversitesi Çağrı Merkezi Hizmetleri Bölümü

Program Hakkında

     Ülkemizde ve Dünyada hızla gelişen Çağrı Merkezi sektöründe çalışabilecek kalifiye elemana ihtiyaç gün geçtikçe artış göstermektedir. Özellikle iş dünyasının gereksinimlerini karşılayabilecek; iletişim becerisi yüksek, ikna kabiliyeti güçlü ve diksiyonu düzgün nitelikli elemanlara gereksinim duyulmaktadır.

    “Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı” öğrencileri; kişilerarası iletişim, çağrı merkezi hizmetleri yönetimi konularında temel bilgilere sahip olmanın yanı sıra Büro Yönetimi ve Sekreterlik konularına yönelik dersleri de alma ayrıcalığına sahip olacaklardır. Klavye kullanımı, bilgisayar destekli büro programları, mesleki yazışmalar ve temel hukuk bilgileri gibi dersleri alacak olan mezunlar, bu alanda faaliyet gösteren kurum ve kuruluşlardaki iş gücü gereksinimini karşılamaya yönelik eğitim alacaklardır.

    Şehrimizde ilk kez İzmir Ekonomi Üniversitesinde açılacak olan “Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı” eğitimi alacak öğrenciler üniversitemizin kaliteli eğitim anlayışına uygun olarak sektöre en yakın halde düzenlenen “Çağrı Merkezi Laboratuvarı” ile derslerde öğrendiklerini uygulama imkânı bulacaklardır.

    Mezunlarımız, dikey geçiş sınavında başarılı olmalı durumunda, Halkla İlişkiler, Halkla İlişkiler ve Tanıtım, İletişim, İletişim Sanatları, İşletme, Reklamcılık ve Halkla İlişkiler, Yeni Medya, Yönetim ve Bilişim Sistemleri, Lojistik Yönetimi gibi 4 yıllık eğitim veren bölümlere kayıt yaptırma hakkına sahip olacaklardır.

Özellikler
Yorum
Henüz yorum bulunmamaktadır, ilk yorumu yapmak ister misiniz?
İnceleme bırak
Hizmet: Fiyat: Kalite: Diğerleri:

Bir cevap yazın

Benzer İlanlar