Açılış Saatleri
  • Pazartesi :Kapalı
  • Salı :Kapalı
  • Çarşamba :Kapalı
  • Perşembe :Kapalı
  • Cuma :Kapalı
  • Cumartesi :Kapalı
  • Sunday :Kapalı

Medya ve İletişim Bölümü

Medya ve İletişim Bölümü’nde okumak medya dünyasında başarılı olmanın ve değerli işlere imza atmanın ilk adımı olarak düşünülebilir. Televizyondan internete, yönetmenlikten gazeteciliğe, iletişim uzmanlığından editörlüğe uzanan bu dinamik, heyecan verici ve anlamlı dünyaya hoş geldiniz!Güncel ve dinamik bir program

Medya ve İletişim Bölümü uluslararası standartlarda bir eğitim birimidir. Dünyanın önde gelen üniversitelerinin iletişim fakülteleri hızla değişen medya dünyası ile uyumlu, farklı becerileri bir arada geliştirmeyi hedefleyen bir öğrenim tecrübesi sunmakta. Biz de İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde, dünya üniversitelerini örnek alarak, sunduğumuz eğitimi Radyo Televizyon ve Sinema (RTS) ya da Gazetecilik gibi başlıklar altında değil, Medya ve İletişim olarak tanımlamayı tercih ettik.Biz, İEÜ İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Bölümü’nde, erken branşlaşma mecburiyetine ve kalıplaşmış eğitim anlayışına alternatif olarak, güncel ve dinamik bir program öneriyoruz. Medya sektörüne dair kapsamlı bir eğitim anlayışı ile yola çıkarak, öğrencilerimize üniversite eğitimlerinde ilerledikçe keşfettikleri ve ilgi duymaya başladıkları iş alanlarında uzmanlaşma imkanı sunuyoruz. Sunduğumuz stüdyo dersleri aracılığıyla da öğrencilerimize uzmanlaşmayı seçtikleri alanlarda bolca pratik yapma olanağı tanıyoruz. Bu sayede zengin bir portföy ile mezun olan öğrencilerimiz, uçsuz bucaksız medya dünyasının diğer dallarından kopmadan ilgi duydukları alanda ilerleme fırsatına sahip oluyorlar.İş yaparak öğrenmek: Uygulama ve uzmanlaşma

Medya ve İletişim Bölümü öğrencileri, üniversite hayatlarının 1. ve 2. senelerinde medya ve iletişim dünyasına giriş yaparlar, bilinçli uzmanlaşmaya yarayacak temel bilgileri edinirler. Ardından YayıncılıkHabercilik, Araştırma veya Yönetim gibi bir uzmanlaşma alanı belirlerler. Böylece stüdyo derslerinin devreye girmesi ve bitirme projelerinin hazırlanması yoluyla, uygulayarak öğrenmeye odaklanırlar. Öğretim görevlileri ve medya profesyonelleri ile beraber çalışırlar ve gerçek medya ürünleri yani televizyon programları, gazete-dergi veya internet içerikleri üretirler.Kişiye özel öğrenim

Medya ve İletişim Bölümü’nde kitle eğitimi değil, kişisel öğrenim esastır: Öğrencilerin farklı beğeni, yetenek ve tercihlere sahip olduğu gerçeğine dayanarak her birinin sahip olduğu veya öğrenim esnasında edineceği beceri ve tecrübelerinin açığa çıkmasına olanak tanınır. Başka bir deyişle, öğrencilerimizin kendilerine uygun medya uzmanlığını edinmelerinin yolu sağlanır.

Her bir öğrencinin içinde saklı olan medya ve iletişimcinin ortaya çıkması, bu sayede gerçekleşir. 10 yıldır mezun ettiğimiz onlarca öğrencimizin başarıları, Medya ve İletişim Bölümü’nde doğru bir yaklaşım benimsediğimizi açıkça ortaya koyuyor.

İzmir Ekonomi Üniversitesi Medya ve İletişim

Medya ve İletişim Bölümü

Medya ve İletişim Bölümü’nde okumak medya dünyasında başarılı olmanın ve değerli işlere imza atmanın ilk adımı olarak düşünülebilir. Televizyondan internete, yönetmenlikten gazeteciliğe, iletişim uzmanlığından editörlüğe uzanan bu dinamik, heyecan verici ve anlamlı dünyaya hoş geldiniz!Güncel ve dinamik bir program

Medya ve İletişim Bölümü uluslararası standartlarda bir eğitim birimidir. Dünyanın önde gelen üniversitelerinin iletişim fakülteleri hızla değişen medya dünyası ile uyumlu, farklı becerileri bir arada geliştirmeyi hedefleyen bir öğrenim tecrübesi sunmakta. Biz de İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde, dünya üniversitelerini örnek alarak, sunduğumuz eğitimi Radyo Televizyon ve Sinema (RTS) ya da Gazetecilik gibi başlıklar altında değil, Medya ve İletişim olarak tanımlamayı tercih ettik.Biz, İEÜ İletişim Fakültesi Medya ve İletişim Bölümü’nde, erken branşlaşma mecburiyetine ve kalıplaşmış eğitim anlayışına alternatif olarak, güncel ve dinamik bir program öneriyoruz. Medya sektörüne dair kapsamlı bir eğitim anlayışı ile yola çıkarak, öğrencilerimize üniversite eğitimlerinde ilerledikçe keşfettikleri ve ilgi duymaya başladıkları iş alanlarında uzmanlaşma imkanı sunuyoruz. Sunduğumuz stüdyo dersleri aracılığıyla da öğrencilerimize uzmanlaşmayı seçtikleri alanlarda bolca pratik yapma olanağı tanıyoruz. Bu sayede zengin bir portföy ile mezun olan öğrencilerimiz, uçsuz bucaksız medya dünyasının diğer dallarından kopmadan ilgi duydukları alanda ilerleme fırsatına sahip oluyorlar.İş yaparak öğrenmek: Uygulama ve uzmanlaşma

Medya ve İletişim Bölümü öğrencileri, üniversite hayatlarının 1. ve 2. senelerinde medya ve iletişim dünyasına giriş yaparlar, bilinçli uzmanlaşmaya yarayacak temel bilgileri edinirler. Ardından YayıncılıkHabercilik, Araştırma veya Yönetim gibi bir uzmanlaşma alanı belirlerler. Böylece stüdyo derslerinin devreye girmesi ve bitirme projelerinin hazırlanması yoluyla, uygulayarak öğrenmeye odaklanırlar. Öğretim görevlileri ve medya profesyonelleri ile beraber çalışırlar ve gerçek medya ürünleri yani televizyon programları, gazete-dergi veya internet içerikleri üretirler.Kişiye özel öğrenim

Medya ve İletişim Bölümü’nde kitle eğitimi değil, kişisel öğrenim esastır: Öğrencilerin farklı beğeni, yetenek ve tercihlere sahip olduğu gerçeğine dayanarak her birinin sahip olduğu veya öğrenim esnasında edineceği beceri ve tecrübelerinin açığa çıkmasına olanak tanınır. Başka bir deyişle, öğrencilerimizin kendilerine uygun medya uzmanlığını edinmelerinin yolu sağlanır.

Her bir öğrencinin içinde saklı olan medya ve iletişimcinin ortaya çıkması, bu sayede gerçekleşir. 10 yıldır mezun ettiğimiz onlarca öğrencimizin başarıları, Medya ve İletişim Bölümü’nde doğru bir yaklaşım benimsediğimizi açıkça ortaya koyuyor.

Özellikler
Yorum
Henüz yorum bulunmamaktadır, ilk yorumu yapmak ister misiniz?
İnceleme bırak
Hizmet: Fiyat: Kalite: Diğerleri:

Bir cevap yazın

Benzer İlanlar