Açılış Saatleri
  • Pazartesi :Kapalı
  • Salı :Kapalı
  • Çarşamba :Kapalı
  • Perşembe :Kapalı
  • Cuma :Kapalı
  • Cumartesi :Kapalı
  • Sunday :Kapalı

Çevre Mühendisliği Bölümü, çevre , su, hava ve kara kaynaklarının en iyi gelişimi ve akıllı yönetimi için mesleki sorumluluğu üstlenebilen tam mühendislik gereksinimi üzerine giderek artan bir endişeye yanıt olarak Ocak 1973’te kurulmuştur. Bu bölüm, 1967’den beri bu alandaki yüksek lisans derslerini sunan İnşaat Mühendisliği Bölümü Sağlık Mühendisliği bölümünden gelişti.

Çevre Mühendisliği Bölümü’nin misyonu , endüstri ve halkın ihtiyaç duyduğu yüksek kaliteli çevre mühendisliği eğitimini sağlamaktır; Çevre bilimi ve mühendisliği prensiplerinin anlaşılması ve uygulanmasını geliştirmek; Sürdürülebilir ekonomik kalkınma çabalarını güçlendirmek ve sürdürmek ve genel olarak öğretmenlik, araştırma ve topluluk sosyal yardım programları vasıtasıyla toplumun refah düzeyini yükseltmek. Bu görev, Kurumun daha geniş bir misyonuyla tutarlıdır.

Mezuniyetini takip eden birkaç yıl sonra ODTÜ Çevre Mühendisliği Bölümü lisans programından mezun olan öğrenciler, aşağıdaki Program Eğitim Amaçlarını karşılayan çevre mühendisliği uzmanlarıdır:

1. Mezunlar, mevcut ve ortaya çıkan çevresel sorunların yaratıcı ve bağımsız bir şekilde tanımlanıp katkıda bulunacaklardır. 
2. Mezunlar araştırma ve teknoloji geliştirme programlarına katılırlar. 
3. Mezunlar, ulusal ve uluslararası düzeyde çevre mühendisliği uygulamalarının çeşitli alanlarında görev yapacaklardır. 
4. Mezunlar, hem kamu hem de özel kuruluşlarda liderlik görevlerini sürdüreceklerdir.

Çevre Mühendisliği Bölümü Öğrenci Sonuçları;

A)    Mezunlar, matematik, fen ve mühendislik bilgilerini uygulama becerisine sahip olacaklardır. 
B)   Mezunlar, deney tasarlama ve yapma, verilerin analiz edilmesi ve yorumlanması becerisine sahip olacaklar. 
C)   Mezunlar, bir sistem, bileşen tasarımı yeteneğine sahip olacaklar. , Ya da ekonomik, çevresel, sosyal, politik, etik, sağlık ve güvenlik, üretilebilirlik ve sürdürülebilirlik gibi gerçekçi kısıtlamalarla arzulanan ihtiyaçları karşılama süreci 
d)   Mezunlar çok disiplinli ekiplerde çalışma olanağı bulacaklardır 
e)   Mezunlar, Tanımlamak, formüle etmek,Mühendislik problemlerini çözme 
f)   Mezunlar mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahip olacaklardır. 
G)  Mezunlar etkin bir şekilde iletişim kurabilme kabiliyetine sahip olacaklardır. 
H)  Mezunlar, mühendislik çözümlerinin küresel, ekonomik, çevresel ve çevresel boyutlara etkilerini anlamaları için gerekli olan geniş kapsamlı eğitim alacaklardır. Toplumsal bağlamda 
i) Mezunlar, hayat boyu öğrenme gereksinimini ve yaşam boyu öğrenme becerilerini tanıyacaklardır. 
J) Mezunlar, çağdaş konular hakkında bilgi sahibi olacaklardır. 
K) Mezunlar, gerekli teknik, beceri ve modern mühendislik araçlarını kullanma becerisine sahip olacaklardır. Mühendislik uygulamaları içinMühendislik uygulamaları için gerekli olan beceriler ve modern mühendislik araçlarıMühendislik uygulamaları için gerekli olan beceriler ve modern mühendislik araçlarıÇevresel ve toplumsal bağlamda i) Mezunlar, yaşam boyu öğrenme gereksinimini ve yaşam boyu öğrenme yeteneğini kavrayacaklardır. J) Çağdaş konular hakkında bilgi sahibi olacaklardır. K) Mezunlar, teknikleri, becerileri ve modern mühendisliği kullanma becerisine sahip olacaklardır. Mühendislik uygulamaları için gerekli aletlerÇevresel ve toplumsal bağlamda i)   Mezunlar, yaşam boyu öğrenme gereksinimini ve yaşam boyu öğrenme yeteneğini kavrayacaklardır. J)  Çağdaş konular hakkında bilgi sahibi olacaklardır. K)  Mezunlar, teknikleri, becerileri ve modern mühendisliği kullanma becerisine sahip olacaklardır. Mühendislik uygulamaları için gerekli aletler

ODTÜ Çevre Mühendisliği Bölümü

Çevre Mühendisliği Bölümü, çevre , su, hava ve kara kaynaklarının en iyi gelişimi ve akıllı yönetimi için mesleki sorumluluğu üstlenebilen tam mühendislik gereksinimi üzerine giderek artan bir endişeye yanıt olarak Ocak 1973’te kurulmuştur. Bu bölüm, 1967’den beri bu alandaki yüksek lisans derslerini sunan İnşaat Mühendisliği Bölümü Sağlık Mühendisliği bölümünden gelişti.

Çevre Mühendisliği Bölümü’nin misyonu , endüstri ve halkın ihtiyaç duyduğu yüksek kaliteli çevre mühendisliği eğitimini sağlamaktır; Çevre bilimi ve mühendisliği prensiplerinin anlaşılması ve uygulanmasını geliştirmek; Sürdürülebilir ekonomik kalkınma çabalarını güçlendirmek ve sürdürmek ve genel olarak öğretmenlik, araştırma ve topluluk sosyal yardım programları vasıtasıyla toplumun refah düzeyini yükseltmek. Bu görev, Kurumun daha geniş bir misyonuyla tutarlıdır.

Mezuniyetini takip eden birkaç yıl sonra ODTÜ Çevre Mühendisliği Bölümü lisans programından mezun olan öğrenciler, aşağıdaki Program Eğitim Amaçlarını karşılayan çevre mühendisliği uzmanlarıdır:

1. Mezunlar, mevcut ve ortaya çıkan çevresel sorunların yaratıcı ve bağımsız bir şekilde tanımlanıp katkıda bulunacaklardır. 
2. Mezunlar araştırma ve teknoloji geliştirme programlarına katılırlar. 
3. Mezunlar, ulusal ve uluslararası düzeyde çevre mühendisliği uygulamalarının çeşitli alanlarında görev yapacaklardır. 
4. Mezunlar, hem kamu hem de özel kuruluşlarda liderlik görevlerini sürdüreceklerdir.

Çevre Mühendisliği Bölümü Öğrenci Sonuçları;

A)    Mezunlar, matematik, fen ve mühendislik bilgilerini uygulama becerisine sahip olacaklardır. 
B)   Mezunlar, deney tasarlama ve yapma, verilerin analiz edilmesi ve yorumlanması becerisine sahip olacaklar. 
C)   Mezunlar, bir sistem, bileşen tasarımı yeteneğine sahip olacaklar. , Ya da ekonomik, çevresel, sosyal, politik, etik, sağlık ve güvenlik, üretilebilirlik ve sürdürülebilirlik gibi gerçekçi kısıtlamalarla arzulanan ihtiyaçları karşılama süreci 
d)   Mezunlar çok disiplinli ekiplerde çalışma olanağı bulacaklardır 
e)   Mezunlar, Tanımlamak, formüle etmek,Mühendislik problemlerini çözme 
f)   Mezunlar mesleki ve etik sorumluluk bilincine sahip olacaklardır. 
G)  Mezunlar etkin bir şekilde iletişim kurabilme kabiliyetine sahip olacaklardır. 
H)  Mezunlar, mühendislik çözümlerinin küresel, ekonomik, çevresel ve çevresel boyutlara etkilerini anlamaları için gerekli olan geniş kapsamlı eğitim alacaklardır. Toplumsal bağlamda 
i) Mezunlar, hayat boyu öğrenme gereksinimini ve yaşam boyu öğrenme becerilerini tanıyacaklardır. 
J) Mezunlar, çağdaş konular hakkında bilgi sahibi olacaklardır. 
K) Mezunlar, gerekli teknik, beceri ve modern mühendislik araçlarını kullanma becerisine sahip olacaklardır. Mühendislik uygulamaları içinMühendislik uygulamaları için gerekli olan beceriler ve modern mühendislik araçlarıMühendislik uygulamaları için gerekli olan beceriler ve modern mühendislik araçlarıÇevresel ve toplumsal bağlamda i) Mezunlar, yaşam boyu öğrenme gereksinimini ve yaşam boyu öğrenme yeteneğini kavrayacaklardır. J) Çağdaş konular hakkında bilgi sahibi olacaklardır. K) Mezunlar, teknikleri, becerileri ve modern mühendisliği kullanma becerisine sahip olacaklardır. Mühendislik uygulamaları için gerekli aletlerÇevresel ve toplumsal bağlamda i)   Mezunlar, yaşam boyu öğrenme gereksinimini ve yaşam boyu öğrenme yeteneğini kavrayacaklardır. J)  Çağdaş konular hakkında bilgi sahibi olacaklardır. K)  Mezunlar, teknikleri, becerileri ve modern mühendisliği kullanma becerisine sahip olacaklardır. Mühendislik uygulamaları için gerekli aletler

Özellikler
Yorum
Henüz yorum bulunmamaktadır, ilk yorumu yapmak ister misiniz?
İnceleme bırak
Hizmet: Fiyat: Kalite: Diğerleri:

Bir cevap yazın

Benzer İlanlar