- Pazartesi :Kapalı
- Salı :Kapalı
- Çarşamba :Kapalı
- Perşembe :Kapalı
- Cuma :Kapalı
- Cumartesi :Kapalı
- Sunday :Kapalı
1994-1995 Eğitim-Öğretim Yılı’nda Yüksek Lisans Programı ile faaliyete geçen Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü, Lisans Eğitimi’ne ise, 1995-1996 Eğitim-Öğretim Yılı’nda başlamıştır. 1999 yılında ilk mezunlarını veren Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü’ne her eğitim-öğretim yılı başında 120 civarında öğrenci alınmaktadır. 2008-2009 Eğitim-Öğretim Yılı’ndan itibaren, öğrencilerimiz isteğe bağlı olarak 1 yıl yabancı dil hazırlık sınıfına devam edebilmektedirler. Fen Bilimleri Enstitüsü bünyesindeki Elektrik-Elektronik Mühendisliği Anabilim Dalı Doktora Programı da, 2008-2009 Eğitim-Öğretim Yılı’nda eğitime başlamıştır.
Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü’nün amacı;
(EEM1) İçinde bulunduğu topluma katkı sağlamak amacıyla evrensel değerler ışığında, bilgi ve teknolojiyi etkin kullanarak eğitim öğretim, araştırma-geliştirme ve uygulama faaliyetleri yapmak,
(EEM2) temel insanlık ve mesleki etik değerlerine saygılı, yetkin, yenilikçi, girişimci ve yaşam boyu öğrenme kabiliyetine sahip elektrik-elektronik mühendisleri yetiştirmektir.
1994-1995 Eğitim-Öğretim Yılı’nda Yüksek Lisans Programı ile faaliyete geçen Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü, Lisans Eğitimi’ne ise, 1995-1996 Eğitim-Öğretim Yılı’nda başlamıştır. 1999 yılında ilk mezunlarını veren Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü’ne her eğitim-öğretim yılı başında 120 civarında öğrenci alınmaktadır. 2008-2009 Eğitim-Öğretim Yılı’ndan itibaren, öğrencilerimiz isteğe bağlı olarak 1 yıl yabancı dil hazırlık sınıfına devam edebilmektedirler. Fen Bilimleri Enstitüsü bünyesindeki Elektrik-Elektronik Mühendisliği Anabilim Dalı Doktora Programı da, 2008-2009 Eğitim-Öğretim Yılı’nda eğitime başlamıştır.
Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü’nün amacı;
(EEM1) İçinde bulunduğu topluma katkı sağlamak amacıyla evrensel değerler ışığında, bilgi ve teknolojiyi etkin kullanarak eğitim öğretim, araştırma-geliştirme ve uygulama faaliyetleri yapmak,
(EEM2) temel insanlık ve mesleki etik değerlerine saygılı, yetkin, yenilikçi, girişimci ve yaşam boyu öğrenme kabiliyetine sahip elektrik-elektronik mühendisleri yetiştirmektir.