Kategori : Üniversite
Telefon 2 : Tel
E-posta : E-posta Gönder
Website : Websiteye Git
Açılış Saatleri
  • Pazartesi :Kapalı
  • Salı :Kapalı
  • Çarşamba :Kapalı
  • Perşembe :Kapalı
  • Cuma :Kapalı
  • Cumartesi :Kapalı
  • Sunday :Kapalı

Fakültemiz 15.06.2011 tarihli ve 2011/2018 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile 3 Temmuz 2011 tarihli resmi gazetede yayınlanarak faaliyetine başlamıştır.

ABD Hakkında

Reklamcılık ve Halkla İlişikiler birbiriyle yakın ilişki içinde olan iki disiplindir. Reklamın etki alanı gün geçtikçe artmaktadır. Bugün işletmeler hem kendilerini hem de ürün ya da hizmetlerini geniş kitlelere ulaştırabilmek ve tanıtabilmek için reklamı kullanmaktadırlar. Ancak reklamlar da yalnızca kendini fark ettirdiği sürece algılanır ve hedef kitle tarafından hatırlanır. Böylesi reklamları ortaya koyabilmek herşeyden önce stratejik düşünceyi gerektirir. Bunun için de hedef kitle, pazar, rakipler, marka gibi unsurların iyi analiz edilmesi gerekmektedir. Süleyman Demirel Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü bünyesinde açılan Reklamcılık ve Tanıtım Anabilim Dalı işte bu unsurlardan yola çıkarak işletmelerin ihtiyaç duyduğu niteliklere sahip, çağın gerekliliklerine uygun, gelişime ayak uydurabilecek, multi-disipliner düşünebilen, geniş teorik bilgiye sahip ama aynı zamanda da bunu uygulamaya dökebilecek donanıma sahip bireyler yetiştirmeyi amaçlamaktadır. 

Süleyman Demirel Üniversitesi İletişim Fakültesi
Kategori : Üniversite
Telefon 2 : Tel
E-posta : E-posta Gönder
Website : Websiteye Git
Süleyman Demirel Üniversitesi İletişim Fakültesi

Fakültemiz 15.06.2011 tarihli ve 2011/2018 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile 3 Temmuz 2011 tarihli resmi gazetede yayınlanarak faaliyetine başlamıştır.

ABD Hakkında

Reklamcılık ve Halkla İlişikiler birbiriyle yakın ilişki içinde olan iki disiplindir. Reklamın etki alanı gün geçtikçe artmaktadır. Bugün işletmeler hem kendilerini hem de ürün ya da hizmetlerini geniş kitlelere ulaştırabilmek ve tanıtabilmek için reklamı kullanmaktadırlar. Ancak reklamlar da yalnızca kendini fark ettirdiği sürece algılanır ve hedef kitle tarafından hatırlanır. Böylesi reklamları ortaya koyabilmek herşeyden önce stratejik düşünceyi gerektirir. Bunun için de hedef kitle, pazar, rakipler, marka gibi unsurların iyi analiz edilmesi gerekmektedir. Süleyman Demirel Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü bünyesinde açılan Reklamcılık ve Tanıtım Anabilim Dalı işte bu unsurlardan yola çıkarak işletmelerin ihtiyaç duyduğu niteliklere sahip, çağın gerekliliklerine uygun, gelişime ayak uydurabilecek, multi-disipliner düşünebilen, geniş teorik bilgiye sahip ama aynı zamanda da bunu uygulamaya dökebilecek donanıma sahip bireyler yetiştirmeyi amaçlamaktadır. 

Özellikler
Yorum
Henüz yorum bulunmamaktadır, ilk yorumu yapmak ister misiniz?
İnceleme bırak
Hizmet: Fiyat: Kalite: Diğerleri:

Bir cevap yazın

Benzer İlanlar