- Pazartesi :Kapalı
- Salı :Kapalı
- Çarşamba :Kapalı
- Perşembe :Kapalı
- Cuma :Kapalı
- Cumartesi :Kapalı
- Sunday :Kapalı
alkla İlişkiler ve Reklamcılık
Tarihçe
Bölümümüz 2013 -2014 eğitim öğretim yılından itibaren Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanında lisans eğitimi vermeye başlamıştır.
Hedef ve Profil
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık lisans programı, reklam ve halkla ilişkiler alanının gerektirdiği etik davranış kodları olan, iletişim, halkla ilişkiler ve reklam alanlarının gerektirdiği becerilere sahip, yaratıcı düşünebilen, iletişim problemlerine çözüm üretebilen profesyoneller yetiştirmeyi amaçlar. Program, öğrencilere alanın gerektirdiği teorik ve pratik perspektifleri kazandırmak amacına uygun düzenlenmiştir. Program halkla ilişkiler, reklam ve iletişim alanının gerektirdiği teorik bilginin yanı sıra, Halkla İlişkiler ve Reklam Atölyesi ile uygulama yapma imkanı da sunar.
Mezunlar
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nden lisans diplomasıyla mezun olan öğrenciler, özel ve kamu kurumlarında, yerel ve ulusal basında, Halkla ilişkiler uzmanı olarak görev alabilecekleri gibi, aynı şekilde birçok özel kurumda ve reklam ajanslarında da reklam üzerine çalışabilmektedir.
alkla İlişkiler ve Reklamcılık
Tarihçe
Bölümümüz 2013 -2014 eğitim öğretim yılından itibaren Halkla İlişkiler ve Reklamcılık alanında lisans eğitimi vermeye başlamıştır.
Hedef ve Profil
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık lisans programı, reklam ve halkla ilişkiler alanının gerektirdiği etik davranış kodları olan, iletişim, halkla ilişkiler ve reklam alanlarının gerektirdiği becerilere sahip, yaratıcı düşünebilen, iletişim problemlerine çözüm üretebilen profesyoneller yetiştirmeyi amaçlar. Program, öğrencilere alanın gerektirdiği teorik ve pratik perspektifleri kazandırmak amacına uygun düzenlenmiştir. Program halkla ilişkiler, reklam ve iletişim alanının gerektirdiği teorik bilginin yanı sıra, Halkla İlişkiler ve Reklam Atölyesi ile uygulama yapma imkanı da sunar.
Mezunlar
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nden lisans diplomasıyla mezun olan öğrenciler, özel ve kamu kurumlarında, yerel ve ulusal basında, Halkla ilişkiler uzmanı olarak görev alabilecekleri gibi, aynı şekilde birçok özel kurumda ve reklam ajanslarında da reklam üzerine çalışabilmektedir.