Açılış Saatleri
  • Pazartesi :Kapalı
  • Salı :Kapalı
  • Çarşamba :Kapalı
  • Perşembe :Kapalı
  • Cuma :Kapalı
  • Cumartesi :Kapalı
  • Sunday :Kapalı

Program Genel Bilgiler:

Banaz Meslek Yüksekokulu bünyesinde faaliyet gösteren pazarlama programı 2005 yılında ilk defa öğrenci kabul etmeye başlamıştır. Kurulduğu yıl 40 olan öğrenci kontenjanı 2011 yılında 30 olarak değiştirilmiştir. Mezun öğrencilerin tamamına yakını özellikle açıköğretim yolu ile çalışırken lisans tamamlama fırsatından da yararlanmaktadırlar. Zincir mağazalar, teknoloji marketler, banka şubeleri, alışveriş merkezleri mezunlarımızın başlıca iş alanları olmaktadır. Bunun yanında kendi işini kuran mezunlarımızda bulunmaktadır. Uşak Üniversitesi’nin öğrenci kabul eden tek pazarlama programı olması da bir ayrıcalıktır. Pazarlama tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de önemi giderek artan, sürekli ivme kazanan bir sektör olma özelliğini devam ettirmektedir.

 

Program Misyon:

Uşak Üniversitesi, aklın ve evrensel değerlerin ışığında ürettiği bilgiyi başta öğrenciler olmak üzere çevresine yayan, küresel yerel sorunların çözümüne katkıda bulunmak amacıyla fikir ve düşüncelerini özgürce açıklayan yenilikçi bir kurum olmayı görev edinmiştir.

 

Program Visyon:

Verdiği eğitimle; özgüvene ve sorun çözme becerisine sahip, yaratıcı, sorgulayan, mutlu bireyler yetiştirmenin yanında; ürettiği bilgi hizmetlerle tercih edilen, şeffaf hesap verebilen bir üniversite olmaktır.

 

Bölüm Tanıtımı:

Bu bölümün temel amacı, öğrencilerin eğitimsel, psikolojik ve iletişimsel becerilerini oluşturarak pazarlama ve dış ticaret alanında meslek elemanları yetiştirmektir. Pazarlama ve dış ticaret alanında çalışma yapabilmek için temel becerileri oluşturur. Meslek elemanı adayının işletmelerin pazarlama, satış departmanlarında ve bankalarda mesleğinin gerçekleştirebilmesi için tam kaliteyi sağlar.

Uşak Üniversitesi Pazarlama

Program Genel Bilgiler:

Banaz Meslek Yüksekokulu bünyesinde faaliyet gösteren pazarlama programı 2005 yılında ilk defa öğrenci kabul etmeye başlamıştır. Kurulduğu yıl 40 olan öğrenci kontenjanı 2011 yılında 30 olarak değiştirilmiştir. Mezun öğrencilerin tamamına yakını özellikle açıköğretim yolu ile çalışırken lisans tamamlama fırsatından da yararlanmaktadırlar. Zincir mağazalar, teknoloji marketler, banka şubeleri, alışveriş merkezleri mezunlarımızın başlıca iş alanları olmaktadır. Bunun yanında kendi işini kuran mezunlarımızda bulunmaktadır. Uşak Üniversitesi’nin öğrenci kabul eden tek pazarlama programı olması da bir ayrıcalıktır. Pazarlama tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de önemi giderek artan, sürekli ivme kazanan bir sektör olma özelliğini devam ettirmektedir.

 

Program Misyon:

Uşak Üniversitesi, aklın ve evrensel değerlerin ışığında ürettiği bilgiyi başta öğrenciler olmak üzere çevresine yayan, küresel yerel sorunların çözümüne katkıda bulunmak amacıyla fikir ve düşüncelerini özgürce açıklayan yenilikçi bir kurum olmayı görev edinmiştir.

 

Program Visyon:

Verdiği eğitimle; özgüvene ve sorun çözme becerisine sahip, yaratıcı, sorgulayan, mutlu bireyler yetiştirmenin yanında; ürettiği bilgi hizmetlerle tercih edilen, şeffaf hesap verebilen bir üniversite olmaktır.

 

Bölüm Tanıtımı:

Bu bölümün temel amacı, öğrencilerin eğitimsel, psikolojik ve iletişimsel becerilerini oluşturarak pazarlama ve dış ticaret alanında meslek elemanları yetiştirmektir. Pazarlama ve dış ticaret alanında çalışma yapabilmek için temel becerileri oluşturur. Meslek elemanı adayının işletmelerin pazarlama, satış departmanlarında ve bankalarda mesleğinin gerçekleştirebilmesi için tam kaliteyi sağlar.

Özellikler
Yorum
Henüz yorum bulunmamaktadır, ilk yorumu yapmak ister misiniz?
İnceleme bırak
Hizmet: Fiyat: Kalite: Diğerleri:

Bir cevap yazın

Benzer İlanlar