Açılış Saatleri
  • Pazartesi :Kapalı
  • Salı :Kapalı
  • Çarşamba :Kapalı
  • Perşembe :Kapalı
  • Cuma :Kapalı
  • Cumartesi :Kapalı
  • Sunday :Kapalı

Gelişen sanayi ve hizmet sektörlerinin kapsam değiştiren insan gücü ihtiyaçlarını karşılamak üzere alınan kararlar doğrultusunda Kütahya Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu 1975-76 eğitim-öğretim yılında Milli Eğitim Bakanlığı YAYKUR yükseköğretim kurumuna bağlı olarak kurulmuş; 1982 yılında Anadolu Üniversitesi bünyesinde olan Meslek Yüksekokulumuz, 1992 yılında  Dumlupınar Üniversitesi bünyesine alınmıştır.

Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’nın 30.11.2011 tarihli Genel Kurul toplantısında incelenen ve 2547 Sayılı Kanun’la değişik 7/d-2 ve 7/h maddeleri uyarınca Kütahya Meslek Yüksekokulunun adı Kütahya Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu olarak değiştirilmiştir.

Kütahya Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, Türkiye’ deki üniversiteler bünyesinde yer alan meslek yüksekokullarının içinde en seçkin, bölgesine en büyük katkıyı sağlayan fiziksel ve teknolojik donanımlarının yanında, 36 akademik, 13 idari personel, 9 bölüm ve 4900 öğrencisiyle eğitim – öğretim hizmeti veren kurumların başında gelmektedir. Kütahya Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu bünyesinde 9 bölüm, 14 program bulunmaktadır.

AMAÇ VE HEDEFLER

Güçlü, kendini sürekli geliştiren, akademik camiada itibarlı yüksek özgüvene sahip girişimci, yetenekli bir Meslek Yüksekokulu olabilmek için;

Misyon

Evrensel değerlerle donatılmış, kendisini sürekli yenileyen, yaşam boyu öğrenmeyi hedef edinmiş, analiz ve sentez yapabilen, yaratıcı, girişimci, sorgulayıcı, etik değerleri özümsemiş, takım çalışmasına yatkın bireyler yetiştiren; YÖK ve Üniversitemizin sağladığı imkanlar çerçevesinde Atatürk İlke ve İnkılâpları ışığında Türk sanayisinin gereksinim duyduğu modern anlamda “TEKNİKER ve MESLEK ARA ELEMANI yetiştirmektir.

Vizyon

Çevreye Duyarlı, toplumsal, düşünsel ve kültürel değerler açısından tam bir gelişmiş anlayış içerisinde Meslek Yüksekokulumuzun tüm programlarında evrensel ölçülerde bilim ve araştırma merkezi olmaktadır.

 

  1. İnsan hak ve özgürlüklerine saygı gösterilmesi,
  2. Din, dil, ırk, etnik köken, fikir, cinsiyet, cinsel yönelim, yaş, bedensel engel ve benzeri özellikler nedeniyle ayrımcılık ve önyargıya yer vermeden hakça ve dürüst davranılması,
  3. Yüksekokulumuz da her konunun özgürce tartışılacağı bir ortamın yaratılması ve korunması,
  4. Bilgilenme, bilgilendirme, öğrenim ve öğretim özgürlüğünün korunması,
  5. Bilimin gelişme sürecinin herkes tarafından desteklenmesi,
  6. Saydamlık ilkesi ile saklı kalması gereken bilginin korunması ilkesi arasında denge kurulması,
  7. Yüksekokulumuz da bireyler ve birimler arası ilişkilerin her zaman karşılıklı saygı çerçevesinde tutulması,
  8. Kurumsal kaynakların korunması, özenli, verimli ve etkili kullanımının sağlanması,
  9. Karardan doğrudan ya da dolaylı etkilenenlerin karar verme sürecine katkılarının sağlanması,
  10. Yapılan iş ve alınan kararlarda insanlığın yararı gözetilip sosyal sorumluluk bilinciyle davranılması,
  11. Kişisel yetkinliğin geliştirilmesi; dürüstlük, güvenilirlik, hak ve sorumlulukların bilinciyle davranılması,
  12. Profesyonel yetkinliğin geliştirilmesi; görevin kendine özgü amaçlarına, kurum ve görevin saygınlığının korunmasına uygun davranılması; işin yapılmasında kalite ve etkililik ilkelerinin benimsenmesi,
  13. Bireysel gelişimin desteklenerek özendirilmesi; akademik liyakat, deneyim ve emeğe saygı gösterilmesi,
  14. Çevreye karşı duyarlı, sorumlu ve hayvan haklarına saygılı davranılması,
  15. Yüksekokulumuzda yetkilerin akademik özerklik, özgürlük ve iyi niyet çerçevesinde kullanılması, sorumlulukların tam olarak yerine getirilmesi; söz konusu ilkelerin yöneticilerce kurum içi ve dışında korunması.
Dumlupınar Üniversitesi Kütahya Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu

Gelişen sanayi ve hizmet sektörlerinin kapsam değiştiren insan gücü ihtiyaçlarını karşılamak üzere alınan kararlar doğrultusunda Kütahya Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu 1975-76 eğitim-öğretim yılında Milli Eğitim Bakanlığı YAYKUR yükseköğretim kurumuna bağlı olarak kurulmuş; 1982 yılında Anadolu Üniversitesi bünyesinde olan Meslek Yüksekokulumuz, 1992 yılında  Dumlupınar Üniversitesi bünyesine alınmıştır.

Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’nın 30.11.2011 tarihli Genel Kurul toplantısında incelenen ve 2547 Sayılı Kanun’la değişik 7/d-2 ve 7/h maddeleri uyarınca Kütahya Meslek Yüksekokulunun adı Kütahya Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu olarak değiştirilmiştir.

Kütahya Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, Türkiye’ deki üniversiteler bünyesinde yer alan meslek yüksekokullarının içinde en seçkin, bölgesine en büyük katkıyı sağlayan fiziksel ve teknolojik donanımlarının yanında, 36 akademik, 13 idari personel, 9 bölüm ve 4900 öğrencisiyle eğitim – öğretim hizmeti veren kurumların başında gelmektedir. Kütahya Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu bünyesinde 9 bölüm, 14 program bulunmaktadır.

AMAÇ VE HEDEFLER

Güçlü, kendini sürekli geliştiren, akademik camiada itibarlı yüksek özgüvene sahip girişimci, yetenekli bir Meslek Yüksekokulu olabilmek için;

Misyon

Evrensel değerlerle donatılmış, kendisini sürekli yenileyen, yaşam boyu öğrenmeyi hedef edinmiş, analiz ve sentez yapabilen, yaratıcı, girişimci, sorgulayıcı, etik değerleri özümsemiş, takım çalışmasına yatkın bireyler yetiştiren; YÖK ve Üniversitemizin sağladığı imkanlar çerçevesinde Atatürk İlke ve İnkılâpları ışığında Türk sanayisinin gereksinim duyduğu modern anlamda “TEKNİKER ve MESLEK ARA ELEMANI yetiştirmektir.

Vizyon

Çevreye Duyarlı, toplumsal, düşünsel ve kültürel değerler açısından tam bir gelişmiş anlayış içerisinde Meslek Yüksekokulumuzun tüm programlarında evrensel ölçülerde bilim ve araştırma merkezi olmaktadır.

 

  1. İnsan hak ve özgürlüklerine saygı gösterilmesi,
  2. Din, dil, ırk, etnik köken, fikir, cinsiyet, cinsel yönelim, yaş, bedensel engel ve benzeri özellikler nedeniyle ayrımcılık ve önyargıya yer vermeden hakça ve dürüst davranılması,
  3. Yüksekokulumuz da her konunun özgürce tartışılacağı bir ortamın yaratılması ve korunması,
  4. Bilgilenme, bilgilendirme, öğrenim ve öğretim özgürlüğünün korunması,
  5. Bilimin gelişme sürecinin herkes tarafından desteklenmesi,
  6. Saydamlık ilkesi ile saklı kalması gereken bilginin korunması ilkesi arasında denge kurulması,
  7. Yüksekokulumuz da bireyler ve birimler arası ilişkilerin her zaman karşılıklı saygı çerçevesinde tutulması,
  8. Kurumsal kaynakların korunması, özenli, verimli ve etkili kullanımının sağlanması,
  9. Karardan doğrudan ya da dolaylı etkilenenlerin karar verme sürecine katkılarının sağlanması,
  10. Yapılan iş ve alınan kararlarda insanlığın yararı gözetilip sosyal sorumluluk bilinciyle davranılması,
  11. Kişisel yetkinliğin geliştirilmesi; dürüstlük, güvenilirlik, hak ve sorumlulukların bilinciyle davranılması,
  12. Profesyonel yetkinliğin geliştirilmesi; görevin kendine özgü amaçlarına, kurum ve görevin saygınlığının korunmasına uygun davranılması; işin yapılmasında kalite ve etkililik ilkelerinin benimsenmesi,
  13. Bireysel gelişimin desteklenerek özendirilmesi; akademik liyakat, deneyim ve emeğe saygı gösterilmesi,
  14. Çevreye karşı duyarlı, sorumlu ve hayvan haklarına saygılı davranılması,
  15. Yüksekokulumuzda yetkilerin akademik özerklik, özgürlük ve iyi niyet çerçevesinde kullanılması, sorumlulukların tam olarak yerine getirilmesi; söz konusu ilkelerin yöneticilerce kurum içi ve dışında korunması.
Özellikler
Yorum
Henüz yorum bulunmamaktadır, ilk yorumu yapmak ister misiniz?
İnceleme bırak
Hizmet: Fiyat: Kalite: Diğerleri:

Bir cevap yazın