- Pazartesi :Kapalı
- Salı :Kapalı
- Çarşamba :Kapalı
- Perşembe :Kapalı
- Cuma :Kapalı
- Cumartesi :Kapalı
- Sunday :Kapalı
Gaziantep Eğitim Fakültesi 2002 yılında 14.01.2002 tarihli 2002/3651 sayılı Bakanlar Kurulu kararı ile kurulmuştur. Fakültemizin temel amacı, örgün eğitimin her kademesi için nitelikli öğretmenler ve eğitimciler yetiştirmektir. Eğitim Fakültesi’nde verilen kuramsal dersler ve uygulamalı öğretim etkinlikleri aracılığıyla, öğretmen adaylarının bilimsel ve teknolojik gelişmeleri takip eden, yorumlayan, yeniliklere açık ve uygulamaya hazır bireyler olmaları amaçlanmaktadır. Fakülte bünyesinde Temel Eğitim, Türkçe ve Sosyal Bilimler, Yabancı Diller, Eğitim Bilimleri, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi ve Özel Eğitim bölümleri mevcuttur.
Türkçe Eğitimi Bölümü 2003-2004, İlköğretim Bölümü Matematik Eğitimi Anabilim Dalına 2007-2008, Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalına 2008-2009, Eğitim Bilimleri Bölümü Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalına 2009-2010 eğitim-öğretim yılında öğrenci alınmıştır.
Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitimin Felsefi Sosyal ve Tarihi Temelleri, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Eğitim Programları ve Öğretim, Eğitim Yönetimi, Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalları;
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü Coğrafya Eğitimi, Felsefe Grubu Eğitimi, Sosyal Bilgiler Eğitimi, Tarih Eğitimi, Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi, Türkçe Anabilim Dalları;
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Biyoloji Eğitimi, Fen Bilgisi Eğitimi, Fizik Eğitimi, Kimya Eğitimi, Matematik Eğitimi Anabilim Dalları;
Yabancı Diller Eğitimi Bölümü Alman Dili Eğitimi, Arap Dili Eğitimi, Fransız Dili Eğitimi, İngiliz Dili Eğitimi, Japon Dili Eğitimi Anabilim Dallarındanda lisans eğitimi verilmektedir.
Eğitim Bilimleri Bölümünde, yüksek lisans ve doktora eğitimi, İlköğretim Bölümü Matematikte yüksek lisans ve doktora, Sınıf Öğretmenliğinde ve Yabancı Diller Bölümünde yüksek lisans eğitimi verilmektedir.
Ayrıca, Gaziantep Eğitim Fakültemizde, Pedagojik Formasyon Sertifika Programı uygulanmaktadır.
Gaziantep Eğitim Fakültesinin Vizyonu
Eğitimle ilgili yaptığı araştırmalarla ulusal ve uluslararası arenada adından söz ettiren ve eğitim alanındaki gelişmelere yön veren, Atatürk ilke ve İnkılaplarına bağlı güçlü bir eğitim fakültesi olmak.
0 342 3604372 Gaziantep Eğitim Fakültesinin Misyonu
• 21. yüzyılın gerektirdiği niteliklere ve bilgi toplumunun lideri olma potansiyeline sahip öğretmenler, yöneticiler ve uzmanlar yetiştirmek.
• Eğitim alanındaki gelişmeleri yakından izleyen, bu gelişmeleri etkili bir şekilde okuyabilen, kuram ve uygulamayı bütünleştiren, bilimsel ve etik standartları benimsemiş, eğitimle ilgili gelişmeler doğrultusunda kendini sürekli yenileyen, ulusal ve uluslararası proje ve çalışmalarda yer alabilen öğretim elemanlarıyla ve ülkemizin gerçeklerine uygun, nesnel ölçütlere göre düzenlenmiş eğitim programlarıyla öğrencilere hizmet vermek,
• Öğrencilerin bir arada çalışabildiği, takım ruhunun oluşmasına olanak tanıyan, sorumluluk almayı, problem çözmeyi ve öğrenmeyi öğreten ve en son teknolojik gelişmelere göre düzenlenmiş etkili öğrenme ortamları sağlamak,
• Adalet ve bilimselliği kendine rehber edinen, öğretim elemanlarının araştırma yapmaları ve mesleki açıdan kendilerini geliştirebilmeleri için gereken olanakları sağlayan, güçlü bir kurum kültürüne ve iletişime sahip bir fakülte olmak.
Gaziantep Eğitim Fakültesi 2002 yılında 14.01.2002 tarihli 2002/3651 sayılı Bakanlar Kurulu kararı ile kurulmuştur. Fakültemizin temel amacı, örgün eğitimin her kademesi için nitelikli öğretmenler ve eğitimciler yetiştirmektir. Eğitim Fakültesi’nde verilen kuramsal dersler ve uygulamalı öğretim etkinlikleri aracılığıyla, öğretmen adaylarının bilimsel ve teknolojik gelişmeleri takip eden, yorumlayan, yeniliklere açık ve uygulamaya hazır bireyler olmaları amaçlanmaktadır. Fakülte bünyesinde Temel Eğitim, Türkçe ve Sosyal Bilimler, Yabancı Diller, Eğitim Bilimleri, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi ve Özel Eğitim bölümleri mevcuttur.
Türkçe Eğitimi Bölümü 2003-2004, İlköğretim Bölümü Matematik Eğitimi Anabilim Dalına 2007-2008, Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalına 2008-2009, Eğitim Bilimleri Bölümü Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalına 2009-2010 eğitim-öğretim yılında öğrenci alınmıştır.
Eğitim Bilimleri Bölümü Eğitimin Felsefi Sosyal ve Tarihi Temelleri, Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme, Eğitim Programları ve Öğretim, Eğitim Yönetimi, Hayat Boyu Öğrenme ve Yetişkin Eğitimi, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Anabilim Dalları;
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü Coğrafya Eğitimi, Felsefe Grubu Eğitimi, Sosyal Bilgiler Eğitimi, Tarih Eğitimi, Türk Dili ve Edebiyatı Eğitimi, Türkçe Anabilim Dalları;
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Biyoloji Eğitimi, Fen Bilgisi Eğitimi, Fizik Eğitimi, Kimya Eğitimi, Matematik Eğitimi Anabilim Dalları;
Yabancı Diller Eğitimi Bölümü Alman Dili Eğitimi, Arap Dili Eğitimi, Fransız Dili Eğitimi, İngiliz Dili Eğitimi, Japon Dili Eğitimi Anabilim Dallarındanda lisans eğitimi verilmektedir.
Eğitim Bilimleri Bölümünde, yüksek lisans ve doktora eğitimi, İlköğretim Bölümü Matematikte yüksek lisans ve doktora, Sınıf Öğretmenliğinde ve Yabancı Diller Bölümünde yüksek lisans eğitimi verilmektedir.
Ayrıca, Gaziantep Eğitim Fakültemizde, Pedagojik Formasyon Sertifika Programı uygulanmaktadır.
Gaziantep Eğitim Fakültesinin Vizyonu
Eğitimle ilgili yaptığı araştırmalarla ulusal ve uluslararası arenada adından söz ettiren ve eğitim alanındaki gelişmelere yön veren, Atatürk ilke ve İnkılaplarına bağlı güçlü bir eğitim fakültesi olmak.
0 342 3604372 Gaziantep Eğitim Fakültesinin Misyonu
• 21. yüzyılın gerektirdiği niteliklere ve bilgi toplumunun lideri olma potansiyeline sahip öğretmenler, yöneticiler ve uzmanlar yetiştirmek.
• Eğitim alanındaki gelişmeleri yakından izleyen, bu gelişmeleri etkili bir şekilde okuyabilen, kuram ve uygulamayı bütünleştiren, bilimsel ve etik standartları benimsemiş, eğitimle ilgili gelişmeler doğrultusunda kendini sürekli yenileyen, ulusal ve uluslararası proje ve çalışmalarda yer alabilen öğretim elemanlarıyla ve ülkemizin gerçeklerine uygun, nesnel ölçütlere göre düzenlenmiş eğitim programlarıyla öğrencilere hizmet vermek,
• Öğrencilerin bir arada çalışabildiği, takım ruhunun oluşmasına olanak tanıyan, sorumluluk almayı, problem çözmeyi ve öğrenmeyi öğreten ve en son teknolojik gelişmelere göre düzenlenmiş etkili öğrenme ortamları sağlamak,
• Adalet ve bilimselliği kendine rehber edinen, öğretim elemanlarının araştırma yapmaları ve mesleki açıdan kendilerini geliştirebilmeleri için gereken olanakları sağlayan, güçlü bir kurum kültürüne ve iletişime sahip bir fakülte olmak.