- Pazartesi :Kapalı
- Salı :Kapalı
- Çarşamba :Kapalı
- Perşembe :Kapalı
- Cuma :Kapalı
- Cumartesi :Kapalı
- Sunday :Kapalı
VİZYON :Fiziki alt yapısı, bütün çalışanları,öğrencileri ve diğer paydaşları ile pırıl pırıl,eğitim öğretim kalitesi bakımından ilimizin önde gelen okullarından birisi olabilmek.
MİSYON : Ezberci değil, öğrenmeyi öğrenmiş kişiler yetiştirebilmek. Eğitim-öğretimin daha etkin yürütülmesi ve sürekli gelişimi için öğrencilerin bireysel farklılıklarını göz önüne alarak, fırsat eşitliğini sağlamak. Ne istediğini bilen, kendi ayakları üzerinde durabilen özgür bireyleri topluma kazandırabilmek. Çalışanların, çalıştıkları ortamda bir arada bulunmaktan mutlu oldukları bir kurum olabilmek. Daha temiz, daha güzel bir çevreyi meydana getirebilmek için çevreye model olabilmek. Bütün çalışanları, öğrencileri, velileri ve diğer paydaşları ile saygı, sevgi, hoşgörü, karşılıklı anlayış, güven ve dayanışma içinde olabilmek. Gelecekte daha kaliteli bir eğitim öğretim için sağlam bir alt yapı oluşturabilmek. Çevreye model olabilmek. Çevremizin kültür merkezi olabilmek.
VİZYON :Fiziki alt yapısı, bütün çalışanları,öğrencileri ve diğer paydaşları ile pırıl pırıl,eğitim öğretim kalitesi bakımından ilimizin önde gelen okullarından birisi olabilmek.
MİSYON : Ezberci değil, öğrenmeyi öğrenmiş kişiler yetiştirebilmek. Eğitim-öğretimin daha etkin yürütülmesi ve sürekli gelişimi için öğrencilerin bireysel farklılıklarını göz önüne alarak, fırsat eşitliğini sağlamak. Ne istediğini bilen, kendi ayakları üzerinde durabilen özgür bireyleri topluma kazandırabilmek. Çalışanların, çalıştıkları ortamda bir arada bulunmaktan mutlu oldukları bir kurum olabilmek. Daha temiz, daha güzel bir çevreyi meydana getirebilmek için çevreye model olabilmek. Bütün çalışanları, öğrencileri, velileri ve diğer paydaşları ile saygı, sevgi, hoşgörü, karşılıklı anlayış, güven ve dayanışma içinde olabilmek. Gelecekte daha kaliteli bir eğitim öğretim için sağlam bir alt yapı oluşturabilmek. Çevreye model olabilmek. Çevremizin kültür merkezi olabilmek.