- Pazartesi :Kapalı
- Salı :Kapalı
- Çarşamba :Kapalı
- Perşembe :Kapalı
- Cuma :Kapalı
- Cumartesi :Kapalı
- Sunday :Kapalı
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
Hoşgeldiniz,
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, bölümün teorik ve pratik eğitimini pekiştiren dinamik yapısı sayesinde, bir yandan toplumsal ve kurumsal iletişim konularında uzmanlaşırlarken diğer yandan da yaratıcı ve tasarım becerileri yüksek profesyoneller olarak yetişirler.
İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, ilk öğrencilerini 2005-2006 öğretim yılında almıştır. Öğrenciler, bir yandan iletişim alanında kuramsal bilgi birikimi elde ederlerken diğer yandan da yapacakları halkla ilişkiler ve reklam projeleri ile uygulama deneyimi kazanırlar. Bölümün ders programında ayrıca, öğrencilerin sanatsal yaratıcılıklarını ve tasarım becerilerini geliştirecek dersler de sunulmaktadır. Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, öğrencilerini sözel puan türünden öğrenci kabul etmektedir ve bölümden mezun olabilmek için 240 AKTS kredisi almak gerekmektedir.
Yaşar Üniversitesi İletişim Fakültesi’nin tüm derslikleri, gelişmiş görsel-işitsel donanımları ve bilişim altyapısına sahiptir. Bölüm öğrencilerinin uygulama çalışmaları için Medya Merkezi ‘ndeki fotoğraf, televizyon ve radyo stüdyolarının olanakları kullanılmaktadır. Ayrıca, Yaratıcı Fikir Atölyesi (YAFA) uygulamalı derslerin ve atölye çalışmalarının yapıldığı bir laboratuar olarak işlev görmekte ve halkla ilişkiler ve reklam pratiklerine yönelik bir ajans ortamı sunmaktadır. Bunun yanında öğrenciler, YAFA’nın uygulama yayını olan İletken Gazetesi ile, edinmiş oldukları kuramsal bilgileri gazetecilik uygulamalarıyla pekiştirme olanağı bulmaktadır.
Yaşar Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü mezunları, kamu ve özel sektör kuruluşlarında, halkla ilişkiler uzmanı, iletişim danışmanı, kurumsal iletişim koordinatörü, basın danışmanı; reklam ajanslarında reklam yazarı, müşteri temsilcisi gibi görevlerin yanı sıra medya kuruluşlarındaki ve kamuoyu araştırma şirketlerindeki birçok farklı konumda da çalışabilmektedirler. Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, ÖSYM Sınavı TS2 puan türünden öğrenci almaktadır.
Prof. Dr. Işık ÖZKAN (Bölüm Başkanı)
[email protected]
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü
Hoşgeldiniz,
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencileri, bölümün teorik ve pratik eğitimini pekiştiren dinamik yapısı sayesinde, bir yandan toplumsal ve kurumsal iletişim konularında uzmanlaşırlarken diğer yandan da yaratıcı ve tasarım becerileri yüksek profesyoneller olarak yetişirler.
İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, ilk öğrencilerini 2005-2006 öğretim yılında almıştır. Öğrenciler, bir yandan iletişim alanında kuramsal bilgi birikimi elde ederlerken diğer yandan da yapacakları halkla ilişkiler ve reklam projeleri ile uygulama deneyimi kazanırlar. Bölümün ders programında ayrıca, öğrencilerin sanatsal yaratıcılıklarını ve tasarım becerilerini geliştirecek dersler de sunulmaktadır. Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü, öğrencilerini sözel puan türünden öğrenci kabul etmektedir ve bölümden mezun olabilmek için 240 AKTS kredisi almak gerekmektedir.
Yaşar Üniversitesi İletişim Fakültesi’nin tüm derslikleri, gelişmiş görsel-işitsel donanımları ve bilişim altyapısına sahiptir. Bölüm öğrencilerinin uygulama çalışmaları için Medya Merkezi ‘ndeki fotoğraf, televizyon ve radyo stüdyolarının olanakları kullanılmaktadır. Ayrıca, Yaratıcı Fikir Atölyesi (YAFA) uygulamalı derslerin ve atölye çalışmalarının yapıldığı bir laboratuar olarak işlev görmekte ve halkla ilişkiler ve reklam pratiklerine yönelik bir ajans ortamı sunmaktadır. Bunun yanında öğrenciler, YAFA’nın uygulama yayını olan İletken Gazetesi ile, edinmiş oldukları kuramsal bilgileri gazetecilik uygulamalarıyla pekiştirme olanağı bulmaktadır.
Yaşar Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü mezunları, kamu ve özel sektör kuruluşlarında, halkla ilişkiler uzmanı, iletişim danışmanı, kurumsal iletişim koordinatörü, basın danışmanı; reklam ajanslarında reklam yazarı, müşteri temsilcisi gibi görevlerin yanı sıra medya kuruluşlarındaki ve kamuoyu araştırma şirketlerindeki birçok farklı konumda da çalışabilmektedirler. Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, ÖSYM Sınavı TS2 puan türünden öğrenci almaktadır.
Prof. Dr. Işık ÖZKAN (Bölüm Başkanı)
[email protected]